Bara bra.

 


Förkyld, trött och solbränd men livet leker här på Svea.

Redan tisdag och oj vad vi har hunnit med mycket. Hanna har pluggat som en tok, vilket gör mig lite små stressad måste jag erkänna och i morgon är det nationella skriftligt i svenska som gäller, det kan bli spännande.

 

I går var jag sjuk febrig och dann men jag överlevde, satt ute i solen en stund och det gjorde susen! Jag och mina kära vänner hann även med att låsa oss ute två gånger under gårdagen, mycket spännande. Men vi löste problemet genom skicka in Stina och Emelie genom fönstret så att de sedan fick gå och låsa upp så in kom vi båda gångerna.

 

Idag har vi haft en halvdag inne på MB vilket var lika tråkigt som vanligt måste jag säga men när vi slutat runt 12 gick jag in till stan och klippte mig, rätt skönt att få en frisyr igen, förut hade jag mest bara hår. Jag vet inte hur många gånger frisören påpekade att det såg ut som att jag gick estet, eller någon annan design eller mode inriktad linje på gymnasiet för hon tyckte verkligen att jag hade sån stil. Väl hemma diskuterade jag saken med Hanna och vi kom fram till att det är rätt intressant att en utbildning kan få en egen stil (estet)

Har även hunnit med att knäppa lite kort på Emelie och hennes totto i dag som jag har lovat att jag ska ha gjort nu i över ett halvår, men nu är det gjort. Vet dock inte om det vart så många bra kort blir nog till att spendera morgondagens eftermiddag ute i paddocken med Emelie och Ronkan igen.

Jag, Eme, Lina, Isabelle och Elin har även lånat Eriks bil idag för att åka och köpa glass vilket var mycket trevligt.

Ne, nu är det nog dags för sängen, läsa lite och bli inspirerad för nationella i morgon!


Nattnatt




Kommentarer
Postat av: Hanna

men hallå ja va väl också med och köpte glass ;P

2008-04-23 @ 18:20:27
URL: http://Cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0