Fredag, kurs och inga kläder


 

I dag är det fredag och jag är segare än segast. Hittar inga kläder att ha på mig, trodde att ja skulle åka hem till Karlstad nu i veckan innan jag åkte vidare på kurs (ledarutveckling) i Trollhättan bland annat för att hämta lite mer kläder men så blev det ju inte.
Så nu yr ja om kring letar förgäves i mammas garderob efter lite kläder att slänga på mig. Har inte ätit än inte kletat på mig allt man ska ha i ansiktet för att se vettig ut eller packat och Ennelie skall tydligen vara här om en halv timme. Lycka till, till mig!
Men solen skiner och himlen är blå och nu spelar dom Mando Diao på radion, i like it!

 
trevlig helg



 


Kommentarer
Postat av: Lulle

hihi!!! vi var verkligen på bio i kväll. :D

2008-04-05 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0