Ny vecka nya tag, eller?

 

Har otroligt mycket att göra denna vecka men ingen orka alls, skall bli intressant att se hur mycket jag orkar ta tag i och genomföra. Högst på listan ligger muntliga nationella i svenska B tätt följt av muntliga i engelska B. Dessa två spelar det i och för sig ingen roll om jag vill eller har lust att göra, jag måste. Så önska mig lycka till, det kan behövas.

 

Veckan började helt okej, endast en lektion i dag, eng B på 1 timme sen ledig resten av dagen. Har hunnit med en hel del plugg (bra jobbat JoHanna) Red även en tur på Helenas totto då hon själv är sjuk, det blev en mysig tur i skogen med Ida och Lilja.

 

Helgen har jag spenderat i Västerås hos underbara Helena. Hade en jätte mysig helg, tack för den.


Nattnatt



Kommentarer
Postat av: Helena

LYCKA TILL!!! och tack för i helgen!

2008-04-16 @ 14:10:24
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0