På riktigt

 


Jag försöker äntligen ta tag i mina studier igen, jag har inte fått tillbaka lusten att plugga (om den någon gång fanns) men jag har insett att jag måste göra något åt alla saker som ligger på hög om jag vill komma någon stans.

 

Jag kan dock inte påstå att det går särskilt bra, jag försöker men jag kommer ändå ingenstans. Jag har suttit med mitt etik och moral arbete i över en timme och inte skrivit mer än ett par rader. Jag vill skriva, men får inte ur mig någonting. Brukar ha relativt lätt för sånt här, bara att ordbajsa och slänga in lite intressanta och bra saker här och där och sist men inte minst din egen åsikt så blir läraren mer än nöjd. Men som sagt, jag får inte ur mig ett skit.

 

Ska nog ta och läsa igenom Charliis fina uppsats en gång till och försöka inspireras lite.

 

Ps. Nu lovar jag att våren är här på riktigt, för i dag kom den första riktiga vår skuren.

 

(För er som inte vet är en vår skur är så får ni en snabb förklaring här; En vår skur är när det först är sol sen kommer det en redig regnskur och sen blir det sol och blå himmel lika fort igen)

 

Så enkelt va de.

 

PussHej



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men idag kom den första riktiga vårdagen! (Inte ett moln i sikte!)

2008-04-17 @ 14:15:32
URL: http://Cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0