fika


OS, OS, OS det är ett jävla tjat om OS, hela Sverige förväntas stötta de svenska representanter, måla ansiktet gult och blått och sitta framför tv´n 24/7. Men jag orkar inte, jag blir inte mer intresserad av brottning, längdhopp eller fotboll för att det helt plötsligt heter OS.

Sitter hemma hos sjuklingen Matilda för andra dagen i rad nu, stackaren har gått och skaffat sig körtelfeber. Jag och Amanda tyckte synd om henne så vi köper med oss presenter till henne och överraskar henne. I går fick hon glass och i dag fick hon ett paket. Paketet innehöll en servetthållare utformad som en kräfta eftersom att hon sagt att hon snart skall ha kräftkalas, då kan man behöva en sådan. Jag vet inte om hon blev så glad över kräftan, men det är väl tanken som räknas har jag hört.

Mitt liv och min tid har jag fördrivit genom att fika, fika och fika de senaste dagarna, vilket jag trivs rätt bra med. Men i slutet av denna helg skall jag ta tag i saker och ting, leta lite jobb och kolla efter lite lägenheter. På tisdag eller onsdag drar jag upp till Eme och Ida för lite mys och sedan far vi, jag och Ida ner mot staden K för att Jobba lite. Sedan när jobbandet är klart ska jag skaffa mig ett liv på riktigt igen, bli seriös.

 


Den sjuka,


Kommentarer
Postat av: mattan

Hm tack johanna , jag tror alla kan se att jag är sjuk nu:P

2008-08-30 @ 21:31:16
URL: http://mattans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj fel blogg här kmr min nya!!:)

2008-08-30 @ 21:33:28
URL: http://matttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0