Snedsteg, fylle samtal och Lykke Li.

Jag har fallit för grupptrycket även jag och skaffat mig en blogg. Kan inte lova att det kommer skrivas särskilt mycket vettigt här men vem vet, det kanske är någon som är intresserad av mitt svammel.


I Lördags var det äntligen dags för Lykke Li på Arena. Kvällen startade på en förfest med endast främmande människor. Många var trevliga men alla kanske inte riktigt var i vår smak men vi drack vin och gilla läget, vissa gilla det så mycket att dom valde att dissa Lykke men inte jag och Eme. Vi lyckades ta oss i kragen och dra vidare, på vägen han vi även med de obligatoriska fylle samtalen.
Väl framme hade Lykke redan börjat spela men förhoppningsvis missade vi inte allt för mycket. Hon ägde i alla fall och jag fick en puss på handen.

När Lykke spelat klart dök förfestarna upp och resten av kvällen bestod av dans, dans och dans. Så mycket dans att vi missade bussen hem. Men Eme kirra grejen, och det är här snedstegen kommer in. Men vi slapp i alla fall dela på en parkbänk även denna natt : )

Kommentarer
Postat av: nordis

jess much better:D Jag lovar att jag kommer bevaka den hårt speciellt eftersom vi ska vara ifrån allahopa i över fem veckor :O

2008-02-18 @ 22:57:09
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Helena

Skönt att ni slapp dela parkbänk då!! Det lär ju ha varit svinkallt.
Men det blir lek till veckan i alla fall hoppas jag? När far du till pyttelille k-stad då?
kösshej

2008-02-20 @ 15:27:12
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0