härochdär


Då va ännu en jobbvecka slut och jag är trött. Veckan har gått bra trots ADHD barn, Market och en Rysk barnhems kille som visa sig vara en av de sötaste någonsin, det har blivit en del missförstånd eftersom att han varken pratade svenska eller engelska men de blinkade han lätt bort med sina stora bruna ögon. Det svider att han skall behöva åka tillbaks till ryssland och barnhemmet igen.


De senaste veckorna har gått fort och tiden sen studenten har bar flugit förbi.

Arvika festivalen med Hanna var super, trots lite regn, blöta saker, saboterade tält och lite annat som hade vart bra om det inte hänt. Men vi fick se de band vi ville se, söp, härjade och dansade hela natten lång som bara jag och Hanna kan.


Jag har även hunnit med den årliga traditionen, riddarveckan i Hova men systeryster och hennes släkt. Det var lika mysigt som vanligt att sitta i förtältet lyssna till gitarrspel och sång, vandra längs stranden och titta på solnedgången.


Framtidsplanerna är inte riktigt på plats än, Frankrike lockar fortfarande men jag vet inte, ingenting verkar bli som jag vill. Det kanske blir jag och Malmö eller vem vet kanske jag och Göteborg. Jag hamnar där jag hamnar och det blir säkert jättebra. Det löser sig när sommaren tar slut och Johanna kommer tillbaks till livet igen.
 


Kommentarer
Postat av: Hilal

Hoppas du får en underbar dag! :D

2008-07-19 @ 00:14:40
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Helene

öj, jag tänkte bara berätta att jag hälsa på bengtsfors två gånger den senaste veckan. på väg till kusten stannade vi vid en korvkiosk och käkade och på vägen hem åt vi på en pizzeria. kebabpizzan var ganska äcklig :(

2008-07-22 @ 23:26:42
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0