dricka vin och ha kul kväll


Går kväll blev bättre än planerat, tog mig hem till Amanda vid sjutiden där även Matilda befann sig, som visade sig vara en helskön brud. Kvällen började med en fika på Kickis för att övergå till en filmkväll hemma hos Amanda och vidareutvecklades till en dricka vin och ha kul kväll. Mycket trevligt.


I morgon blir det Göteborg med dessa två damer vilket säkert kommer att bli lika trevligt det. Jag skall försöka få tag på lite nya kläder. Hade planerat att åka med systeryster till huvudstaden på onsdag men blir kvar här i stället. Har inte råd med allt, men nästa gång då blir jag med syster, det lovar jag.


Resten av denna dag hade jag tänkt fördriva med städning och tvättning, får se hur det går för lust har jag inte och egentligen orkar jag nog inte heller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0