sömnproblem


Sömnproblemen är tillbaks som ett brev på posten och de hade inte kunnat komma mer olämpligt med tanke på att jag skall upp och jobba i morgon, tur att jag inte börjar förens två.


Ett annat problem är ju även det att jag inte har något att göra under mina sömnlösa nätter, jag har tagit studenten och har inga mer läxor, prov eller inlämningar och därmed försvinner mitt nattliga tidsfördriv som i vanliga fall brukar vara att skriva klart alla dessa. Det finns häller ingen halvnaken Sophia som springer i korridoren.

Jag måste hitta ett nytt tidsfördriv, eller alternativt få sömnen tillbaks.




Kommentarer
Postat av: Sophia

vänta bara tills du börjar att barnvakta en massa galna bran där, du kommer sova gott om näterna då:)

2008-06-23 @ 10:35:27
URL: http://boppan.blogg.se/
Postat av: dawid(KANU)

du har ju mig som bra tidsfördriv!

2008-07-09 @ 23:47:34
Postat av: dawid(KANU)

du har ju mig som tidsfördriv :)

2008-07-09 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0