systeryster


Idag är det en vecka sen studenten, vid den här tiden förra veckan var vi allihop fulla och glada på nöjes. Det har sjunkit in på riktigt att det inte är vi och staden K längre och det känns konstigt, väldigt konstigt.

 

Jag har nu bott hemma i nästan en vecka och jag är redan uttråkad. Om jag inte hade haft Amanda som är en av de enda vettiga människor som går att finna i denna hålan vet jag inte hur jag hade klarat mig. Tack Amanda.

 

En annan sak som förgyllde två av dagarna denna veckan var att systeryster kom ner och hälsade på, det är helt otroligt vad jag har saknat dig utan att veta om det. Vi gjorde inte allt för mycket mer än att åka upp och ta oss en tur på hästarna, Eldi som jag har saknat så att det gjort ont i hjärtat. Vi hann även med en lång promenad i skogen och sen såg vi naturligtvis på fotbollen i går och oj vilken besvikelse. Självklart viste jag att Sverige skulle förlora men jag trodde dock att de skulle kämpa lite för att vinna men inte. Pinsamt dåligt spelat gubbar!

 

Imorgon är det midsommar och jag har inga planer alls, skit trist. Jag har inget liv här. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på men det blir nog ett glas vin, soffan och en ROLIG film för man kan inte ha tråkigt på midsommar inte.







 


Kommentarer
Postat av: nordis

ja det känns helt fel att det inte är vi som ska grilla och supa oss redlösa.. hoppas du får en bra midsommar endå! kraam

2008-06-20 @ 10:39:02
URL: http://boppan.blogg.se/
Postat av: Helene

Glad midsommar på dig anyway :) Man måste faktiskt inte ha några planer såna här dagar för vädret suger ändå alltid och det blir aldrig som man tänkt sig, sådetså!

2008-06-20 @ 14:18:10
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0