För mycket packning, Solbacken och tradera

 

Anlände till Solbacken för ett tag sedan, vilket blir helgens boende då de har låst alla andra elevhem inför lovet.
Det var en mödosam färd hit kan ja lova, mitt elevhem Svea ligger på ena sidan internatområdet och Solbacken på andra det är rätt långt med andra ord, i alla fall om man har en jävla massa packning att bära och vem orkar gå två gånger?! Det var bara att lassa på sig all packning och gå.

 

Väl framme hann ja så mycket som att packa upp datorn, sen hamna ja på sängen och har suttit här sen dess. Borde bädda sängen då jag vet hur jobbigt det kommer bli att göra det sen men jag orkar inte riktigt.

 

Hanna sitter och funderar på om det går att sälja djur på tradera, vet inte riktigt varför men hon kanske har tröttnat på sin hund?


 

dagen har jag spenderat i : skolan, hemma och på Solbacken
dagens bäst genomförda uppgift : städandet
dagens misslyckande : skolarbetet
dagens favorit : lov
dagens värsta :
att kliva upp ur sängen
dagens bästa kommentar : har du lust att vara tjej för en stund?
dagens mest saknade minne : moneybrother med brudarna


 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

"Får ja en tia för vovven?"

2008-03-22 @ 21:49:21
URL: http://Cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0