Grått moln, seg vecka och en snarkande Hanna.


Jag känner mig så sjukt värdelös när ja sitter på busshållsplatsen en fredags eftermiddag och ser alla förälskade par som reser långvägas för att äntligen få träffas efter en lång vecka i ensamhet. Jag blir så avundsjuk. Önskar att jag kunde förvandlas till ett stort grått moln som kan stänka lite regn över dem.


Förövrigt har det vart en otroligt seg vecka som till större del har spenderats i soffan tillsammans med Hanna. Vi har datanördat kollat på tv, pluggat och tärt på Stina. Tror hon var rätt trött på oss när hon åkte hem idag. Men vi vet att hon älskar oss innerst inne!

Nu ligger Hanna och sover i soffan efter en snabb utekväll i staden K, tror ja ska vara så där jobbig och väcka henne och få henne att gå till sängen och snarka i stället. Ah, de ska ja.  



Ha det super. Nattnatt.

dagen har jag spenderat i : stallet, skolan och Karlstad
dagens bäst genomförda uppgift : anatomi provet
dagens misslyckande : cykelturen
dagens favorit : fikat
dagens värsta : äckel Tkr
dagens bästa kommentar : dom älskar inte dig
dagens mest saknade minne : last weekend


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag kan ju komma till dig Johanna, vi kan låtsas att vi är ett glatt kärlekspar som inte har setts på länge ;D Bara för att reta dom andra!
+att jag oxå behöver lite kärlek! Två i ett lixom. Haha

2008-03-17 @ 18:35:22
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0