Lov, praktik och Vincent

 

Tisdag kväll, hela två dagar av veckan har flytigt förbi och det betyder att det är endast två skoldagar kvar sen är det lov som gäller vilket känns lite halv konstigt, vi hade ju nyss sportlov är det redan påsk? Tiden går fort.

 

Lovet kommer jag inte att spendera hemma hos mor och far för en gångs skull eftersom att dom har farit till Thailand. Blir i stället kvar här i Karlstad några dagar och sedan far jag till Karlskoga och Stina för att spendera resten av lovet till att praktisera i en fisk och reptil affär. Vilket förhoppningsvis blir både lärorikt och kul.

 

Och efter praktiken är helgen vi alla väntat på äntligen här, Vincent helgen! Alla Svea brudar återförenas och det firar vi med en utekväll i staden K! Det är arena och Vincent som gäller, han är egentligen inte min grej, men sweet miss blue är ju vår låt och måste ju självklart ses/höras live! Det kommer bli tokigt!

 

Resten av veckan kommer troligen att flyta förbi lika snabbt som måndag och tisdag har gjort.
Imorgon är det sovmorgon som gäller och sedan bär det av till karlstad universitetet för miljö och klimat föreläsning. Tordagen blir en kort skoldag och sen blir det troligen Niccokick på koriander. Jag gillart!

 

 

Ps, Vart kom snön ifrån? Ge mig bar mark och sommar!

Ha det bäst,


dagen har jag spenderat i : skolan & hemma
dagens bäst genomförda uppgift : skolarbetet
dagens misslyckande : skolarbetet
dagens favorit : studentmössan
dagens värsta : ont i halsen
dagens bästa kommentar : Varför måste just blocket vara så långsamt?
Blocket är ju typ den roligaste hemsidan som finns!
dagens mest saknade minne : våren, utan snö



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag som vill ha dig i bengtsfors nu till lovet. MEN skit i mig bara...

2008-03-19 @ 14:08:47
URL: http://EdvardssonHelena.blogg.se
Postat av: marika

vi var på vincent förra helgen, det var kul men han var inte så bra tyckte jag =p Han kanske är bättre i karlstad vem vet:D

2008-03-19 @ 22:07:19
URL: http://marikahermansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0