Party, barnmässa och tävling med Ida.

 

Helgen har varit händelserik med ack så bra.

 

Fredagskvällen drog i gång med en av de mest lyckade party kvällarna på länge.
Kvällen var fylld av en massa underbara party pinglor, glömda leg, indianer och norskar. Vi träffade även på Emelies backslick som från och med nu är godkänd av mig och Hanna.
Jag Ida och Hanna röjde som aldrig förr, men vi saknade er andra Sveadownunder brudar! Kom hem!

Efter en sen fredagsnatt skulle jag upp alldeles för tidigt för att jobba på barnmässan som ägde rum här i Karlstad i helgen. Och det enda jag kan säga är parta inte i högklackat en hel natt när du ska stå på mässa hela dagen efter, det är ingen bra ide. Har nog aldrig i hela mitt liv haft så otroligt ont i mina fötter och ben.
På söndagen var det även då dags för en tidig uppstigning eftersom jag skulle med Ida ut på tävling när hon skulle debutera med sin älskade Lilja. Ida och Lilja skötte sig utmärkt och fick en felfri runda! Carina var stoltare än någonsin!

 

Idag måndag tog jag mig en lång sovmorgon, då vi inte har några lektioner. Kände att jag behövde det efter helgen. Har hittills fördrivit dagen med att softa med Hanna, vilket alltid är lika trevligt.


dagen har jag spenderat : hemma
dagens bäst genomförda uppgift :
dagens misslyckande : pluggandet
dagens favorit :
sov morgonen
dagens värsta :

dagens bästa kommentar : www. Vad var det ? ah, google.
dagens mest saknade minne : sommar


image2

Innan utgång


 



Kommentarer
Postat av: Hanna

hihihi, google grejjen va kul! ti :D

2008-03-11 @ 18:18:38
URL: http://Cvall.blogg.se
Postat av: sophia

haha ja jösses vad ni busar bruttor

2008-03-11 @ 22:02:39
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0