Slut på lovet, ångest och salta pinnar.


Lovet är slut och allt jag kan säga är välkommen tillbaks ångest.


Tillbaks i karlstad vilket är underbart!  Lite tomt här på Svea dock eftersom att de flesta är ute på APU men jag, Hanna, Stina och Ida håller ställningarna rätt bra här ändå med mys i soffan, salta pinnar och tv tittande.

Nu när skolan satt igång igen har jag insett hur otroligt mycket skolarbete jag har att ta i tu med. Jag vet att jag bara har mig själv att skylla för att jag inte har gjort klart dem. Nu ligger de på hög och blockerar vägen men jag har varken ork eller inspiration nog att röja undan dem. Var tog all självdisciplin vägen?
Jag kan i alla fall glädjas åt att skoldagarna är rätt slappa, inga lektioner i går kort dag i dag och på torsdag skall vi till Karlstad universitet för att bli insparade att plugga vidare, (yeh right)

Och Sophia, jag har fått den stora äran att motionera din sur kärring så att hon är i full kondition när du kommer tillbaks ; ) Höll dock på att bli ihjäl sparkad när jag skulle hämta henne i hagen i dag. Men fick tag på henne tillslut med livet i behåll!


dagen har jag spenderat i : skolan, stallet och hemma
dagens bäst genomförda uppgift : joggingturen 
dagens misslyckande : pluggandet inför islam provet i morgon
dagens favorit :
ridturen i solen  
dagens värsta :
skoskav
dagens bästa kommentar : ah, men va dumt av mig, jag är ju  smart egentligen!
dagens mest saknade minne : Thailand




Bo kaspers orkester- innan klockan slagit tolv har spelats ett antal gånger i dag .
Och jag älskar den.


Än är jag prinsen
klockan är tyst
Du är prinsessan
som inte blivit kysst
å än spelar tiden inte nån roll
Ingenting kan hända oss innan klockan slagit tolv

Än är vi vackra
masken är på
å ingen har sagt till oss att det är dags att gå
å än har vi allting under kontroll
Ingenting kan skada oss innan klockan slagit tolv

Om jag fick önska
skulle tiden stå still
Jag skulle vilja kunna
ta oss dit du vill
å våra käraste vänner åt samma håll

Ingenting kan hända oss
Ingenting kan skada oss

Ingenting kan hända oss innan klockan slagit tolv



Kommentarer
Postat av: sophia

känns bra att det är du johanna så att jag kan känna mig lugn:) Hon är en riktig bitch och enda sättet att få henne tyglad är att vara lika bitchig tillbaka men det kirrar du :D

2008-03-05 @ 12:09:55
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Helena

Känner igen det där med ångesten och massa skit att göra.
MEN VI KLARAR DETTA! ;D

2008-03-05 @ 22:05:36
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0