bajsbajsbajs


Fan vad det här känns ovärt just nu.



Operationen gick bra hela dagen efter operationen i går gick bra natten var okej det var inte förens jag kom hem runt lunch i dag som helvetet braka lös. Under tiden på sjukan vart jag i proppad smärtstillande var tredje timme, de gjorde susen kan jag lova. Högsometthus.


Men nu, väl hemma måste jag svälja tabletter för att bli av med smärtan och hur skall det gå till när ja inte ens kan ta en klunk vatten? Det gör ondare att svälja tabletten och va av med smärtan en timme än att skita i tabletten och i stället ha kvar det onda. Kan inte prata, inte dricka, inte äta, inte sova.  


Nu ska jag fortsätta stirra in i väggen och tycka synd om mig själv för det är i princip det enda jag kan göra, dessutom är jag rätt bra på det.



image15

nu måste det fan bli bra
för jag tänker inte gå runt och ha så här ont i onödan


Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker synd om dig

2008-05-16 @ 15:17:15
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0