dobido


 

Oh, fuck it vad jag börjar bli nervös inför operationen i morgon. Inte för att det är ett stort ingrepp men hela grejen med att bli sövd och inte kunna styra över sig själv, inte veta vad som händer med sig själv är så jävla creepy. Dessutom blir jag nog tvungen till att sova kvar över natten och med min vanliga tur kommer jag garanterat få dela rum med någon knepig typ.  


For hem till mammi och pappi i stora staden Billingsfors i dag. Inte gjort värst mycket sen jag kom hem mer än att gått en promenad med voffen och tittat på film med pappi. Ska snart försöka leta reda på sängen men före det måste jag ta mig en dusch vilket jag inte riktigt har samlat kraft till än.


Och Hanna, dålig stil av dig att inte komma hem i går, städade rummet som en tok och bäddade till och med din säng för att du skulle få ha ett rent och fint rum på födelsedagen. Nu han ju jag skita ner det igen innan du kom. Bajskorv.

Inget grattis fick du häller eftersom att du inte kom hem, du får skylla dig själv.





image8


Grattis i efterskott, bajskorv.



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det för operation? LYCKA TILL!!!

och gud vilken dålig stil av din kompis hanna, inte komma hem när du hade städat! höhö

2008-05-14 @ 10:05:51
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se
Postat av: Din kompis Hanna

Tack för att du städat, och det var faktiskt rent när ja kom!
Tack för att du bäddat min säng, lakarnet ligger faktiskt fortfarande kvar!
Tack för att du minns min födelsedag, å tack för att du faktiskt är min vän! ^^,

2008-05-14 @ 10:40:16
URL: http://Cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0