hem till gården


Mammi lagar mat och snacka om att det kurar i min mage! Har inte ätit sen i tisdags eftermiddag.


När man ligger hemma och är sjuk så här hela dagarna och tittar på tv får man nöja sig med det som erbjuds under förmiddagarna vilket är dessa hemska serier som hem till gården och days of our lifes. Jag blir lika förundrad varje gång jag ser dessa serier, de är så otroligt värdelösa, skådespelarna skall man inte ens prata om men ändå så lyckas serierna överleva. Det måste vara alla vi sjuka människor som ligger hemma av någon anledning, utslagna i soffan med inget annat val än att genomlida dessa serier som gör att de överlever för det kan väl inte finnas någon som seriöst tycker det är bra? Eller ?


Nej, nu är det dags att gurgla desinfektionsmedel igen så att halsen inte blir full av bakterier, det skulle bli lite jobbigt.  


Ps, Min hals är nog bland det vidrigaste jag sett på länge. Blir äcklad av att tänka på hur den ser ut. Funderar på att lägga upp ett kort här bara för att äckla er lite.


Kommentarer
Postat av: sophia

jag hoppas du mår bättre nu och att du får ner lite glass i magen eller något annat lättflytande ;P kraaaam

2008-05-16 @ 23:02:05
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: hanna

Åh ja vill se äcklig hals!!!! :D

2008-05-17 @ 16:49:59
URL: http://cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0