hög på livet



Livet känns så där riktigt underbart bra som det bara gör ibland idag och jag kan bara säga att jag gillart!

 

Jag och Hanna är bäst i världen, ja så är det faktiskt. Vi har äntligen fått klart vår projektrapport. Vi är så otroligt duktiga! Det är en underbar känsla att inte ha den där rapporten tyngande på axlarna, jag känner mig reda flera kilon lättare och gud så underbart det är. Jag har även lyckats knåpa ihop de arbeten jag hade kvar i Religion och lämnade in det sista idag. Examinationsfrågorna är även de snart klara, jag är verkligen duktig.

 

Det är en riktigt bra dag i dag. Solen skiner och jag är lycklig. Det ryktas även om grillning, uteserveringar och dans, dans, dans i kväll och det låter otroligt lockande måste jag säga.


 

image19

Bara för att vi är så otroligt jävla bra

Kommentarer
Postat av: BÄSTA HANNA

VI är så fucking great!! :D

2008-05-24 @ 17:10:26
URL: http://cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0