nyponsoppa


Halleluja, Johanna har lyckats få i sig ett halft glas nyponsoppa plus ett glas vatten i dag!


Okej, jag börjar tröttna lite lätt på det här nu, att inte kunna äta. Det är faktiskt inte kul längre. Visst jag blir smal, gått ner hela 5 kg visserligen kommer jag väl att gå upp dem lika fort jag börjar äta och dricka som en normal människa igen men det är ju kul för stunden.


Det är i stunder som dessa, när jag inte kan äta som jag inser hur ända in i helvetet gott det är med mat!

Ps;  Orsaken till att jag inte lyfter luren när det ringer är inte att jag är dum och dryg utan att jag inte kan prata ordentligt efter operationen än


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har ätit så mycket mat att jag tror jag har gått upp dom kilona du har gått ner..
Men i alla fall tycker jag fortfarande synd om dig! Men håll ut, när du blir frisk kan du äta hur mycket mat du VILL!

2008-05-18 @ 17:04:40
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0