Vaken?

 

Sömnproblem på hög nivå, jag kan inte sova. Har försökt somna nu i lite mer än två timmar och nu har jag tröttnatt på att försöka. Om det är nått som är tråkigt så är det att ligga vaken och försöka somna. Ju mer man tänker på att nu måste jag somna ju svårare blir det och ångesten inför morgondagens trötthet smyger sig fram.

 

Som sagt var jag med Eme när hon tävlade i söndags allt började med några halvtaskiga knoppar sen gick det bara utför,

 

- kom alldeles för tidigt till tävlingen
- gick inte alls bra i någon av klasserna
- körde sönder transporten på vägen hem (fastnade nästan under en bro)
- låste oss ute när vi kom hem
(bröt oss in genom källar dörren efter några timmars utevistelse)

- en skata försökte sno våra pengar

 

Men vi hade i alla fall tur med vädret.

 

Nej, det här duger inte, tror jag att ja ska försöka sova igen. Önska mig lycka till.

Godnatten.

 

 

image10


Eme & Garonne

 


Kommentarer
Postat av: woncan

Verkar onekligen som John Blund strejkar, eller iaf gjort ett slavigt jobb inatt!
En till som inte kan sova.... och nu börjar det ljusna.

2008-05-06 @ 03:14:34
URL: http://woncan.blogg.se
Postat av: Helena

Jag sov bra inatt! :D
Men jag vill efterlysa bilderna ;D

2008-05-06 @ 20:23:04
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0