värmland


Jag har lyckat ätit lite i dag, tummen upp för mig! Dock var det inte utan smärta kan jag lova. Äggröra var det som slank ner i alla fall, det är min nya grej, alldeles lagomt mjukt och lent för halsen, haha.


Har faktiskt inte haft så otroligt ont i halsen i dag inte lika ont som de andra dagarna i alla fall. Största problemet just nu är den äckliga smaken av var och sår som ständigt är där! Den lilla mat jag lyckas få i mig gör mig ju spy färdig av smaken. Äckligast hittills är lugnt drick yoghurt med jordgubbssmak, fy fan det gick inte alls.


Jaja. I morgon far jag hem till Värmland igen mammi kör mig ska även försöka gå på stan om jag orkar. Måste få tag på en student klänning och skor! Puh.

Planen är att ja ska försöka skippa värktabletterna för dom är rena sömnpillren blir som en zombie av dem (kan ju inte gå sovande på stan) men problemet då är ju att jag troligen kommer få jätte ont i halsen i stället. Trött eller ont?  Det är den stora frågan.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag behöver också klänning och skor. :) Ska kolla i karlstad när jag ska dit nästa vecka!! Var det mycket utbud eller?

2008-05-19 @ 20:38:32
URL: http://edvardssonhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0