Vi kommer alltid att minnas dig.

 

 

Det har hänt saker denna helg som inte borde få hända, inte nu inte någonsin.
Saker som för mig är bevis på att han som kallas gud inte finns.

 

I fredags natt när jag själv roade mig med mina vänner, tog ett glas vin, firade en födelsedag och njöt av att vara ung och fri hände något som skulle komma att beröra oss alla djupt.

 

Föraren var nykter, hastigheten hölls och vädret var på topp. Men ändå körde de tre ungdomarna av vägen, voltar och Malin som slarvat med bilbältet som vi alla gör och har gjort någon gång klarar sig inte.


Jag tycker så fruktansvärt synd om din bästa vän som förlorade sin, om din familj och närmaste vänner, om dig som inte längre är i livet, om dig som körde bilen och överlevde
image14

 


Det finns inga ord.
Vila i frid Malin.
Vi kommer alltid att minnas dig.

 

-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0