opepp


 

Regnig dag= opepp dag. Lagade mat till H som kom hem till mig vid hum... två tiden? Vi åt upp den lite misslyckade maten och sedan besökte vi biblioteket, vi är stammisar där vi det här laget. Jag tycker om biblioteket där blir jag lugn nästan på samma sätt som när jag sitter ensam med stjärnorna på natten.


Jag har varit duktig i dag och gjort allt  det jag lovade mig själv i går trotts min opepphet. Jag gick upp tidigt, gick ut och gick, hängde tvätten, lagade maten och dessutom har jag inte ätit mer än vad jag ska. Det är tur att jag har H annars hade nog dagarna spenderats i sängen. A och M gör sitt de med.


Något annat som gör mig jävligt opepp är att det går så segt. Jag vill kunna säga att jag bor i Göteborg nu.  

Kommentarer
Postat av: hanna

2008-10-21 @ 22:14:56
URL: http://cvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

juste flytta till gbg nu för jag vill hälsa på! ;P

2008-10-21 @ 22:15:30
URL: http://cvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0