det regnar

Nanna,- Säger:
vad gör du ?
Helena säger:

jag gör fula grimaser när inte du ser.. sj då?

Nanna,- säger:

fan vad elakt

Nanna,- säger:

jag funderar på att gå på toa

Helena säger:

då ska jag springa och blöta ner toapapperet och handdukarna

Nanna,- säger:

då går jag hem

Nanna,- säger:

för bussarna har slutat gå

Helena säger:

GÅ DÅ!

Nanna,- säger:

jag går,

Nanna,- säger:

jag lovar

Helena säger:

då ska jag filma dig hela vägen!

Nanna,- säger:

subba

Helena säger:

kan ge dig vatten med

Nanna,- säger:

ja vill inte ha nått jävla vatten

Nanna,- säger:

det regnar ute jag nöjer mig med det

Helena säger:

regnkläder?

Nanna,- säger:

i helvete häller

Helena säger:

jag är iaf törstig




Idag sover jag hemma hos Helena vi letar mäst jobb och lägenheter och har det trevligt trots hennes fula grimaser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0