tisdag 30 september


Varför går tiden alltid så segt när man väntar på bussen, hööh ?

Dagen är typ seg känns som att klockan är fyra men den är inte mer än 39 minuter över tolv i skrivande stund. Planen för dagen är att ta mig till stora staden Bförs möta Helle hänga med henne ett tag sedan möta upp Amanda, fika med henne och hennes väninna och sedan åka hem igen tror jag. För Am har typ blivit en sån där booooring Flickvänpojkväns vän vilket leder till att hon inte har tid för mig längre men det är ju hennes förlust.


Och jag är en dålig människa mot mig själv för jag har inte vågat gå till tandläkaren än. Om jag skall vara riktigt ärlig så har jag inte ens vågat beställa tid... dåligt JoHanna, DÅLIGT.
 
Oj, oj, oj nu spelar någon viva la vida från rummet brevid, vad lycklig jag blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0